menuordersearch
rasafilesale.ir

Study in the Ukraine تحصیل در اوکراین ,

۱۳۹۹/۱/۲۵ دوشنبه
(10)
(0)
Study in the Ukraine تحصیل در اوکراین
Study in the Ukraine تحصیل در اوکراین

روزی که دانشجو شدید و اولین روز خود را به سرانجام رساندید، برای همیشه به یاد می‌آورید، زیرا این زمانی است که سفر شما شروع می‌شود.

اما در حال حاضر، من می‌خواهم مهمترین چیز در زندگی را بگویم :
رویاهاو شجاعت و شجاعت داشتن رویاها.

رویاها آزادی واقعی به فرد می‌دهد. رویاها الهام بخش لذت بردن از این آزادی و تحقق آن است. رویاها به ما شجاعت می‌بخشد، زیرا در خواب همه ما ابرقهرمان هستیم. و شجاعت مرز ندارد، بی حد و مرز است. با شجاعت، شما می‌توانید همانطور که می‌خواهید باشید ،
@student_acceptance
و ما به شما کمک خواهیم کرد تا رویاهای خود را عملی کنید، ممکن است ناامید شوید، اشتباه کنید، اما لطفاً، رویاها و شجاعت خود را از دست ندهید. امروز راه رسیدن به رویاها تازه است. شما اکنون در آستانه آینده خود هستید. در آستانه راه خود.
@student_acceptance

دوستان!
یک ابرقهرمان باشید، رؤیایی باشید، آزاد باشید، از اشتباه نترسید، نترسید که خودتان باشید، نترسید که خود را جستجو کنید، نترسید که کسی شما را نفهمد - جسور باشید، زیرا جسارت بی حد و مرز است، هیچ مرز و محدودیتی ندارد. این به شما امکاناتی را می‌دهد که می‌توانستید و من صمیمانه آرزو می‌کنم که شما در بالادست، اما در جهت رودخانه شخصی خود شنا کنید.

 

#تحصیل_به_زبان_روسی_در_کشور_اوکراین ⁦:

تحصیل در دانشگاه های #اوکراین در رشته های #مهندسی#خلبانی#هوافضا#پزشکی #دندانپزشکی داروسازی#به #زبان_روسی نسبت به تحصیل مهندسی، خلبانی، هوافضا، پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی به زبان انگلیسی در دانشگاههای اکراین دارای دو وجه متمایز است. یکی اینکه #شهریه_دانشگاههای_اوکراین برای تحصیل به روسی رشته های مهندسی، خلبانی، هوافضا، پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی کمتر است. همچنین کیفیت آموزش به زبان روسی در دانشگاههای اوکراین بالاتر از تحصیل این رشته ها به زبان انگلیسی است. هرچند که برای تحصیل به زبان روسی در دانشگاههای اوکراین شما میبایستی یک سال دوره های پادفک که شامل یادگیری زبان روسی است را پشت سر بگذارید.
متقاضیان ادامه تحصیل به زبان روسی در اوکراین می‌بایستی دوره پیش دانشگاهی یا پادفک را در اوکراین بگذرانند و بعد اجازه ورود به دانشگاه ها را خواهند داشت. پس اگر شما نیز متقاضی تحصیل پزشکی، علوم مهندسی، علوم انسانی یا هنر به روسی در اوکراین هستید بایستی در دوره پیش دانشگاهی یا پادفک شرکت نمایید. این دوره یک دوره است که بصورت عادی در دو ترم گذرانده می‌شود. هرچند که دوره فشرده یک ترمی هم وجود دارد.

 

تحصیل به زبان روسی در اوکراین – دروس دوره پادفک
دروس دوره پادفک دانشگاههای اوکراین به لحاظ علمی سنگین و غیر قابل فهم نیست و حدودا از دروس دوران دبیرستان ایران مبتدی تر است و ارائه مجدد این دروس صرفا جهت آشنایی دانشجویان با تحصیل زبان روسی هر رشته است. ⁦
به هر طریق دروس دوره پادفک هر رشته بشرح ذیل است:
گروه پزشکی : زبان روسی، بیولوژی، آناتومی، فیزیک، شیمی، ریاضی

گروه مهندسی: زبان روسی، فیزیک، شیمی، ریاضی

گروه انسانی: زبان روسی، فلسفه، روانشناسی،ادبیات،ریاضی

گروه هنر: زبان روسی، ریاضی، کامپیوتر، دروس مقدماتی رشته هنر


تحصیل در اکراین بدون مدرک زبان است.

 

#اوکراین🇺🇦 #پزشکی💉 #دندانپزشکی #داروسازی💊 #زبان_روسی #زبان_انگلیسی #زبان_اوکراینی #اروپا #خارکوف #اودسا_اوکراین #اودسا #اوکراین #اقامت#مهاجرت#ويزا#تحصیل 👇👇 @student_acceptance 👈جهت کسب اطلاعات بیشتراخذ دعوتنامه پزشکی و غیر پزشکی، ویزای تحصیلی و توریستی، ثبت نام در دانشگاه های اوکراین، مشاوره و راهنمایی میتوانید با ما در ارتباط باشید.

 

واتساپ و تلگرام380933840266+

 

اینستاگرام @student_acceptance

 

   به کسانی که می‌خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند همیشه میگوئم: تسلیم نشن، خواسته ایده آل همیشه از اولین بار حاصل نمی‌شود ما باید دائماً روی خودمان کار کنیم  از همه جهات پیشرفت کنیم تلاش کنیم،  سعی کنیم، شجاع باشیم و به قدرت خود ایمان داشته باشیم، هرگز متوقف نشویم. دانش در سراسر جهان بسیار ارزشمند است  بنابراین برای دستیابی به آن در هر فرصتی درک کنیم و به یاد داشته باشیم شاید همه چیز کمی بیشتر زمان ببرد.پس صبور باشیم.
Study in the Ukraine
Study in the Ukraine
 Advice and study guide, residence permit, invitation to medical, non-medical, technical and engineering from all Ukrainian universities and study visa, tourist visa in the shortest possible time
Study in the Ukraine
instagramfacebookyou
نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر